W listopadzie 2006 zyskał tylko Gość Niedzielny. W dół Polityka, Newsweek, Wprost i Przekrój.
"Polityka" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) odnotowała w listopadzie 2006 r. najwyższą sprzedaż ogółem spośród wszystkich tygodników opinii - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż "Polityki" wyniosła 160 346 egz. (175 952 egz. w analogicznym okresie 2005 roku).
Na drugim miejscu znalazł się październikowy lider - "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska), który zanotował spadek sprzedaży 'rdr' z 151 193 egz. do poziomu 145 902 egz.
Na trzecim miejscu uplasował się "Gość Niedzielny" - sprzedanych 137 223 egzemplarzy (126 782 egz. - listopad 2005) a na czwarte spadł "Wprost" (AWR "Wprost") ze sprzedażą 121 878 egz. (spadek o ponad 30 tys. egz.).
Zobacz tabelęna_10_c_szary href="http://wirtualnemedia.pl/document,,2083154,Polityka_zdetronizowala_Newsweek.html">Polityka zdetronizowała Newsweek