Grupa Polmlek zaczęła kampanię reklamową mleka Łagodne, stanowiącą część rebrandingu wszystkich marek firmy. Akcję, realizowaną pod hasłem „Mleko Łagodne dla każdego, bez wyjątku!”, przygotowały agencja S4 i dom mediowy Starcom.
Reklama mleka Łagodnego sugestywnie pokazuje zapewnianą przez nie lekkość. Spot informuje, że mleko ma obniżoną o 80 proc. wartość laktozy, dzięki czemu jest lekkostrawne, przy czym zawiera wartości odżywcze zwykłego mleka i ma naturalnie słodki smak.
Kampania reklamowa jest częścią realizowanego przez Grupę Polmlek rebrandingu i systematyzowania jej marek. Działania są prowadzone pod hasłem Mleko Łagodne dla każdego, bez wyjątku!”.
Akcja reklamowa zaczęła się 1 października i potrwa pięć tygodni. Obejmuje telewizję (spoty 30- i 15-sekundowe w TVN, Polsacie, TVP1, TVP2, TV4 i stacjach tematycznych z oferty TVN, Polsatu i TVP), prasę (magazyny branżowe), internet oraz sklepy (animacje i degustacje).
Kreację kampanii przygotowała agencja S4, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.