Telewizja2015-08-13
6

Polo TV liderem kanałów muzycznych, Kino Polska Muzyka i Power TV o 67 proc. do góry

W lipcu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogły dwie stacje: Kino Polska Muzyka i Power TV, zaś najwięcej stracił kanał 4fun Dance & Fit powstały w miejsce TV.Disco.

Udział naziemnego kanału Polo TV w lipcu 2015 roku wyniósł 1,04 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 26,83 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.

Na drugim miejscu znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 19,48 proc. do 0,62 proc.

Ostatnią pozycję podium zajął kanał 4fun.tv, który rok wcześniej był czwarty. Jego udział wzrósł o 16,67 proc. do poziomu 0,21 proc.

Tuż za pierwszą trójką uplasowała się należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która spadła z miejsca drugiego. Jej średni udział w lipcu br. uplasował się na poziomie 0,17 proc., po spadku o 10,53 proc.

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 66,67 proc., ex aequo pochwalić się mogły dwie stacje: Kino Polska Muzyka, której udział poszedł do góry do 0,06 proc. (kanał ten awansował z miejsca dziesiątego na siódme) oraz Power TV (do 0,03 proc.; awans z pozycji dwunastej na ósmą).

Największy spadek, wynoszący aż 75 proc., zanotował zaś kanał 4fun Fit & Dance, który w zeszłym miesiącu miał  0,02 proc. udziału. Kanał spadł z pozycji 6. na 12. Do 24 czerwca br. stacja nadawała jako TV Disco.

Z kolei siostrzany kanał 4fun Hits, przekształcony w czerwcu br. ze stacji Mjuzik.tv, zanotował spadek udziału z 0,07 proc. do 0,02 proc.

Na ostatnim miejscu znalazł się kanał Muzo.tv, którego średnia widownia w lipcu br. wyniosła 460 osób. Miał on w zeszłym miesiącu 0,01 proc. udziału w rynku. Stacja nadaje od końca września ub.r.

Zobacz tabelę

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w lipcu br. liderem również było Polo TV, które rok wcześniej było drugie. Udział tego kanału, po wzroście o 30,40 proc., wyniósł 1,63 proc. Na drugą lokatę spadła Eska TV (1,08 proc. udziału, w dół o 20 proc.). Ostatnie miejsce podium należało do 4fun.tv (0,41 proc.; do góry o 32,26 proc.).

Największym wzrostem (o 76,92 proc. do 0,23 proc.) pochwalić się mogła tutaj stacja Stars.tv. Z kolei najwięcej (81,25 proc.) stracił kanał ITV - jego wynik spadł do 0,03 proc.

Zobacz tabelę

 

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas