Telewizja2016-02-09
8

Polo TV liderem kanałów muzycznych. Viva Polska w dół o 40 proc.

W styczniu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV, które zwiększyło przewagę nad drugą Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja 4fun Fit&Dance, zaś najwięcej stracił kanały ITV i Viva Polska.

Udział naziemnego kanału Polo TV w styczniu 2016 roku wyniósł 0,84 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 13,51 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.

Na drugim miejscu znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 31,48 proc. do 0,37 proc.

Ostatnią pozycję podium zajął kanał 4fun.tv. Jego udział zmalał o 17,65 proc. do poziomu 0,14 proc.

Ex aequo na trzecim miejscu (po awansie z czwartego) znalazła się należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music. Jej średni udział w styczniu br. również uplasował się na poziomie 0,14 proc., po stracie o 17,65 proc.

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 75 proc., pochwalić się mogła stacja 4fun Fit&Dance, której udział poszedł do góry do 0,07 proc. (kanał ten awansował z miejsca dziewiątego na szóste).

Z kolei największy spadek, wynoszący 50 proc., zanotował kanał ITV, który w zeszłym miesiącu miał 0,03 proc. udziału. Kanał spadł z pozycji siódmej na 12.

Niewiele mniej straciła Viva Polska, której udział spadł o 40 proc. do 0,06 proc. Zajęła ona miejsce siódme (rok wcześniej była piąta).

Zobacz tabelę

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w styczniu br. również na pozycji lidera umocniło się Polo TV. Udział tego kanału, po wzroście o 29,63 proc., wyniósł 1,40 proc.

Na drugiej lokacie uplasowała się Eska TV (0,69 proc. udziału, w dół o 29,59 proc.), a ostatnie miejsce podium należało do 4fun.tv (0,28 proc.; - 20 proc.).

Największym wzrostem (o 83,33 proc. do 0,11 proc.) pochwalić się mogła również stacja 4fun Fit&Dance, a najwięcej (80 proc.) stracił kanał ITV - jego wynik zmalał do 0,02 proc.

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas