Telewizja2014-05-14
5

Polo TV liderem wśród kanałów muzycznych. Stars.tv o 307 proc. do góry

W kwietniu 2014 roku na pozycji lidera oglądalności wśród kanałów muzycznych znalazło się Polo TV. Największy wzrost w segmencie odnotowała stacja Stars.tv, natomiast na przeciwnym biegunie znalazł się kanał ITV.

Pierwsze dwa miejsca w zestawieniu zajęły kanały nadające w naziemnej telewizji cyfrowej. Udział liderującego kanału Polo TV w kwietniu 2014 roku wyniósł 0,77 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 27,85 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych dzięki uprzejmości jednego z nadawców.

Na drugim miejscu znalazła się Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zwiększył się o 21,20 proc. do 0,56 proc.

Ostatnią pozycję podium zajął kanał 4fun.tv. Jego udział w analizowanym okresie zmalał o 3,63 proc. do poziomu 0,23 proc.

Oczko niżej uplasowała się stacja Stars.tv, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 306,77 proc. Jej średni udział w kwietniu br. uplasował się na poziomie 0,14 proc. W kwietniu 2013 roku kanał ten był szósty.

Z kolei największy spadek udziału - o 38,04 proc. do 0,11 proc. - zanotował kanał ITV, który spadł z miejsca czwartego na piąte.

Wśród kanałów młodzieżowych pozycję lidera zajęła Viva Polska, której średni wynik w kwietniu br. wyniósł 0,17 proc., po spadku o 25,15 proc.

Druga lokata przypadła stacji MTV Polska, której udział, wynoszący 0,09 proc., w porównaniu do kwietnia ub.r. zwiększył się o 0,81 proc. Natomiast wynik trzeciego AXN Spin to 0,01 proc. (przed rokiem było to 0,005 proc.).

Zobacz tabelę

 

 

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas