W lutym br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV, które zwiększyło przewagę nad Eską TV. Muzo.tv odnotowało zaś wynik bliski zeru.
Udział naziemnego kanału Polo TV w lutym 2016 roku wyniósł 0,82 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 1,23 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.
Na drugim miejscu znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 27,59 proc. do 0,42 proc.
Z miejsca czwartego na ostatnią pozycję podium awansowała należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music. Jej średni udział w lutym br. uplasował się na poziomie 0,16 proc., po wzroście o 23,08 proc.
Na czwartą lokatę spadł kanał 4fun.tv. Jego udział zmalał o 16,67 proc. do poziomu 0,15 proc.
Największym wzrostem udziału, wynoszącym 200 proc., pochwalić się mogła stacja 4fun Fit&Dance, której udział poszedł do góry do 0,06 proc. (kanał ten awansował z miejsca 13. na 7.).
Zajmujące ostatnie miejsce Muzo.tv zanotowało udział, który z dokładnością do setnej części procenta, czyli na granicy błędu statystycznego, wyniósł 0,00 proc. Rok wcześniej wynik tego kanału to było 0,01 proc.
##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/tvn24-wyprzedzil-tvp-info-superstacja-mocno-w-gore-traci-tv-republika ##
Zobacz tabelęW grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w lutym br. również na pozycji lidera umocniło się Polo TV. Udział tego kanału, po wzroście o 9,68 proc., wyniósł 1,36 proc.
Na drugiej lokacie uplasowała się Eska TV (0,80 proc. udziału, w dół o 27,27 proc.), a ostatnie miejsce podium należało do 4fun.tv (0,32 proc.; - 13,51 proc.).
Największym wzrostem (o 120 proc. do 0,11 proc.) pochwalić się mogła również stacja 4fun Fit&Dance. Z kolei najwięcej w tym ujęciu (57,14 proc.) stracił kanał VH1 - jego wynik zmalał do 0,03 proc.
Zobacz tabelę