Telewizja2014-10-07
10

Polo TV na czele kanałów muzycznych, Muzo.tv ostatnie

We wrześniu br. na pozycji lidera oglądalności wśród kanałów muzycznych znalazło się Polo TV. Największy wzrost odnotowała stacja Kino Polska Muzyka, zaś na przeciwnym biegunie znalazło się TV.Disco. Ostatnie miejsce zajęła nowa telewizja Muzo.tv.

Pierwsze dwa miejsca w zestawieniu zajęły kanały nadające w naziemnej telewizji cyfrowej. Udział liderującego kanału Polo TV we wrześniu 2014 roku wyniósł 0,65 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł on o 8,45 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych dzięki uprzejmości jednego z nadawców.

Na drugim miejscu znalazła się Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 17,91 proc. do 0,55 proc.

Ostatnią pozycję podium zajął kanał 4fun.tv. Jego udział w analizowanym okresie zmalał o 21,74 proc. do poziomu 0,18 proc.

Oczko niżej uplasowała się nowa stacja Disco Polo Music, która nadaje od 1 maja br. Jej średni udział we wrześniu br. uplasował się na poziomie 0,11 proc.

Na dziesiątym miejscu znalazł się grający muzykę taneczną kanał Vox Music TV, który nadaje od maja br., ale monitorowany przez Nielsena jest od sierpnia br. Jego wynik to 0,03 proc.

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 500 proc., pochwalić się mogła stacja Kino Polska Muzyka. Średni udział tego kanału w analizowanym okresie wyniósł 0,06 proc. W rankingu stacja ta awansowała z dziewiątego na siódme miejsce.

Z kolei najwięcej stracił kanał TV.Disco który spadł z miejsca szóstego na ósme. Jego średni udział we wrześniu br. zmniejszył się bowiem o 28,57 proc. do 0,05 proc.

Ostatnie miejsce zajął nadający od 26 października br. kanał Muzo.tv, który w okresie do 30 października br. zanotował zaledwie 0,01 proc. udziału. Stacja ta nadaje rocka i ambitny pop.

Zobacz tabelę


W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat we wrześniu br. nowym liderem był kanał Polo TV, który w analogicznym okresie ub.r. był drugi. Jego udział, wynoszący 0,97 proc., się nie zmienił. Z kolei na drugą lokatę spadła Eska TV (0,93 proc. udziału, w dół o 15,45 proc.). Ostatnie miejsce podium należało do kanału 4fun.tv (0,32 proc., spadek o 13,51 proc.).

Również i w tym ujęciu największym wzrostem (o 266,67 proc. do 0,11 proc.) pochwalić się mógł kanał Kino Polska Muzyka, zaś najwięcej straciło TV.Disco - było to 41,67 proc. do 0,07 proc.

Zobacz tabelę


*- Dane Muzo.tv dotyczą okresu od 26 do 30 października br.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas