W lutym 2014 roku na pozycji lidera oglądalności wśród stacji muzycznych znalazło się Polo TV. Największy wzrost w segmencie odnotowało Kino Polska Muzyka, natomiast na przeciwnym biegunie znalazł się kanał ITV.
Pierwsze dwa miejsca w zestawieniu zajęły kanały nadające w naziemnej telewizji cyfrowej. Udział liderującego kanału Polo TV w lutym 2014 roku wyniósł 0,78 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 32,20 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement udostępnionych dzięki uprzejmości jednego z nadawców.
)
Na drugim miejscu znalazła się Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zwiększył się o 51,22 proc. do 0,62 proc.
)
Ostatnią pozycję podium zajął kanał 4fun.tv. Jego udział w analizowanym okresie zmalał o 31,03 proc. do poziomu 0,20 proc.
Oczko niżej uplasowała się stacja ITV, która zanotowała największy spadek w zestawieniu, wynoszący 50 proc. Jej średni udział w lutym br. uplasował się na poziomie 0,09 proc.
Z kolei największym wzrostem udziału - o 300 proc. do 0,08 proc. - pochwalić się mógł kanał Kino Polska Muzyka, który awansował z miejsca siódmego na piąte.
Wśród kanałów młodzieżowych pozycję lidera w lutym br. zajęła Viva Polska, której wynik wyniósł zaledwie 0,15 proc., po spadku o 53,13 proc.
Druga lokata przypadła stacji MTV Polska, której udział, wynoszący 0,13 proc., w porównaniu do lutego ub.r. zwiększył się o 30 proc. Natomiast wynik trzeciego AXN Spin to 0,02 proc., po wzroście o 100 proc.
Zobacz tabelę
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat nowym liderem w lutym 2014 roku była Eska TV, której udział wzrósł tutaj o 46,05 proc. do poziomu 1,11 proc. W lutym 2013 roku kanał ten był drugi.
Z kolei na drugie miejsce spadło Polo TV (1,10 proc. udziału; do góry o 23,60 proc.). Ostatnie miejsce podium należało do kanału 4fun.tv (0,36 proc., - 29,41 proc.).
Największym wzrostem w tym ujęciu (aż o 366,67 proc.) również pochwalić się mógł kanał Kino Polska Muzyka. Z kolei najwięcej straciła stacja ITV - było to 51,52 proc.
Zobacz tabelę