W sierpniu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja 4Fun Fit & Dance, a najwięcej straciła Viva Polska.
Udział naziemnego kanału Polo TV w sierpniu 2016 roku wyniósł 0,83 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł on o 15,31 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement udostępnionych przez jednego z nadawców.
Oczko niżej znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zwiększył się o 5,26 proc. do 0,60 proc. Grupa ZPR Media chce zmienić nazwę kanału na Ósemka TV i poszerzyć jego ofertę o programy rozrywkowe.
Podium uzupełnia należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music. Jej udział wyniósł 0,21 proc. (bez zmian).
Oczko niżej znalazł się kanał 4FunTV. Jego średni udział w sierpniu br. uplasował się na poziomie 0,15 proc., po spadku o 25 proc.
Największym wzrostem udziału, wynoszącym 200 proc., pochwalić się mogła stacja 4Fun Fit & Dance, której udział poszedł do góry do 0,06 proc. (kanał ten awansował z miejsca 12. na 8.).
Z kolei największy spadek, wynoszący 41,67 proc. do 0,07 proc., zanotowała Viva Polska, która w zestawieniu spadła z lokaty 5. na 7.
##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/fokus-tv-tvp-historia-i-discovery-channel-na-czele-kanalow-dokumentalnych-raport ##
Zobacz tabelęW grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w sierpniu br. również na pozycji lidera znalazło się Polo TV. Udział tego kanału, po spadku o 9,40 proc., wyniósł 1,35 proc.
Na drugiej lokacie uplasowała się Eska TV (1,06 proc. udziału, do góry o 12,77 proc.), a ostatnie miejsce podium należało do kanału Disco Polo Music, który przed rokiem był czwarty (0,35 proc.; + 6,06 proc.).
Największym wzrostem (o 266,67 proc. do 0,11 proc.) pochwalić się też mógł kanał 4Fun Fit & Dance. Z kolei najwięcej w tym ujęciu (50 proc.) stracił kanał VH1 - jego wynik zmalał do 0,03 proc.
Zobacz tabelę