W marcu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV, które zwiększyło przewagę nad Eską TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja 4fun Fit&Dance, a najwięcej stracił kanał TO!TV.
Udział naziemnego kanału Polo TV w marcu 2016 roku wyniósł 0,83 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 10,67 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 21,05 proc. do 0,45 proc. Kilka dni temu informowaliśmy, że Grupa ZPR Media chce zmienić nazwę kanału na Ósemka TV i poszerzyć jego ofertę o programy rozrywkowe (zobacz szczegóły).
Ex aequo ostatnią pozycję podium, ze średnim udziałem na poziomie 0,15 proc., zajęły dwie stacje: Disco Polo Music (której wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 7,14 proc.) i 4fun.tv, który awansował z miejsca czwartego (do góry o 15,38 proc.).
##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/tvn-style-najchetniej-ogladanym-kanalem-lifestylowym-najwiecej-stracil-tlc ##
Największym wzrostem udziału, wynoszącym 250 proc., pochwalić się mogła stacja 4fun Fit&Dance, której udział poszedł do góry do 0,07 proc. (kanał ten awansował z miejsca 11. na 6.).
Z kolei największy spadek, wynoszący aż 85,71 proc., zanotowała stacja TO!TV, która do soboty 27 lutego br. nazywała się ITV (więcej na ten temat). W zeszłym miesiącu miała ona zaledwie 0,01 proc. udziału. Kanał ten spadł z pozycji 6. na 12.
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w marcu br. również na pozycji lidera umocniło się Polo TV. Udział tego kanału, po wzroście o 16,38 proc., wyniósł 1,35 proc.
Na drugiej lokacie uplasowała się Eska TV (0,88 proc. udziału, w dół o 15,38 proc.), a ostatnie miejsce podium należało do 4fun.tv (0,29 proc.; + 7,41 proc.).
Największym wzrostem (o 200 proc. do 0,12 proc.) pochwalić się mogła również stacja 4fun Fit&Dance, a najwięcej w tym ujęciu (90 proc.) też stracił kanał TO!TV - jego wynik zmalał do 0,01 proc.
Zobacz tabelę
##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/jak-mierzy-sie-ogladalnosc-telewizji-w-polsce ##