Telewizja2010-05-26
4

Polsat: 1,8 mln widzów finału „Skazanego na śmierć”

Czwarty sezon serialu „Skazany na śmierć” oglądało w Polsacie średnio 2,3 mln widzów.  Finałowa seria produkcji gościła na antenie jesienią 2009 i wiosną 2010 roku. Ostatni odcinek przyciągnął 1,8 mln osób.

Serial zapewnił Polsatowi 14,07 proc. udziału w grupie 4+ oraz 18,34 proc. w grupie 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement (dawniej AGB NMR) dla Wirtualnemedia.pl. Trzeci sezon, emitowany jesienią 2008, miał 18,4 proc. udziału w grupie 4+ oraz 24,33 proc. udziału w grupie 16-49 (średnia oglądalność wyniosła 3,01 mln widzów).


 

Zobacz tabelę


Polsat w trakcie emisji „Skazanego” był stacją trzeciego wyboru. Kanałowi udało się wyprzedzić Dwójkę, która miała 2,19 mln widzów i 13,3 proc. udziału. Liderem pasma została Jedynka z 4,23 mln widzów i 25,68 proc. udziału w rynku. 

Zobacz tabelę


Wpływy reklamowe przy czwartym sezonie wyniosły blisko 34 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów). Serial chętnie oglądali mężczyźni oraz widzowie między 40 a 54 rokiem życia. 

Zobacz tabelę


„Skazanego na śmierć” zastąpi w niedzielnym paśmie serial „CSI: Kryminalne zagadki Miami”.

Autor:pp

Więcej informacji:Skazany na śmierć, Prison Break

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas