Telewizja2016-11-01
27

Polsat i TVN liderami tygodnia. Hitami produkcje TVP, „Wiadomości” z 420 tys. widzów więcej niż „Fakty”

Ratingowymi hitami zeszłego tygodnia były tradycyjnie znane od lat seriale TVP oraz „Rolnik szuka żony”. Wśród stacji na czele wśród wszystkich widzów i w grupie wiekowej 16-59 znalazł się Polsat, a w grupie 16-49 liderem był TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię w zeszłym tygodniu, tj. w okresie od 24 do 30 października 2016 roku, zgromadził obyczajowy serial „M jak miłość”, którego odcinek z 25 października oglądało 6,09 mln widzów, co przełożyło się na 36,75 proc. udziału w rynku telewizyjnym - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Drugie miejsce zajął serial „Ranczo”, który 30 października na antenie Jedynki oglądało 5,56 mln widzów, co dało stacji 31,41 proc. udziału. Podium uzupełnia pokazany tuż po „Ranczu” kolejny odcinek reality-show „Rolnik szuka żony”. Produkcję tę w Jedynce śledziło 4,90 mln widzów (30,89 proc. udziału).

Czwarty był serial „Na dobre i na złe” TVP2 (4,82 mln widzów; 30,23 proc. udziału; emisja 26 października), a pierwszą piątkę uzupełnia „Ojciec Mateusz” (4,31 mln widzów; 26,88 proc. udziału; 27 października).

Oczko niżej znalazła się popularna telenowela Dwójki „Barwy szczęścia” (3,76 mln widzów; 23,24 proc. udziału; 25 października).

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym w zeszłym tygodniu były „Wiadomości” TVP1, które 30 października obejrzało 3,76 mln widzów. Z kolei najchętniej oglądane wydanie konkurencyjnych „Faktów” TVN zgromadziło 3,34 mln widzów (emisja dwa dni wcześniej). 3,14 mln oglądających miał pokazany 30 października „Teleexpress”.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/marzena-paczuska-wiadomosci-z-troska-sie-o-interes-panstwa-zarzad-tvp-polityczny-jak-zawsze ##

Liderem oglądalności programów typu talent-shows znalazł się kolejny odcinek nowej edycji „Mam talent!” (3,02 mln widzów; emisja 29 października w TVN; 14. pozycja w zestawieniu).

Zobacz tabelę


Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był tutaj serial „M jak miłość”, który oglądało średnio 2,04 mln osób (31,20 proc. udziału).

Drugie miejsce zajęło „Ranczo” (1,76 mln widzów; 24,02 proc. udziału), a podium uzupełnia „Rolnik szuka żony” (1,74 mln widzów; 25,26 proc. udziału).

W czołowej piątce znajdują się jeszcze serial „Na dobre i na złe” (1,58 mln; 25,14 proc.) oraz „Kuchenne rewolucje” z 27 października br. (1,34 mln; 23,43 proc.).

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/ruszaja-castingi-do-rolnik-szuka-zony-4-emisja-za-rok-w-tvp1 ##
 

Zobacz tabelę


20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(27)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas