Telewizja2005-07-12
0

Polsat i TVN miały największe wpływy z reklam

Wśród stacji telewizyjnych w pierwszym półroczu tego roku największe wpływy z reklam - według danych cennikowych - odnotowały stacje Polsat i TVN. Tylko u nas szczegółowe dane!

Według danych AGB Polska w I półroczu 2005 r. wpływy z reklam i plansz sponsorskich głównych stacji wyniosły 2 mld 633 mln zł według cenników reklamowych, czyli o 401 mln zł mniej niż w I półroczu 2004 roku.

Największe wpływy odnotował sektor żywność - 858 mln zł, jednak jest to o 175,7  mln zł mniej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Zobacz tabelę34 555 443

"Obniżka wpływów cennikowych wynika z obniżek cen brutto i obniżek rabatów, co skutkuje podwyższeniem cen netto" - powiedziała w poniedziałek PAP Małgorzata Czaplicka, menedżer TVN do spraw kontaktów z inwestorami.

"W rzeczywistości TVN zanotował w pierwszym półroczu wzrost wpływów z reklam" - dodała.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas