Wśród stacji telewizyjnych w pierwszym półroczu tego roku największe wpływy z reklam - według danych cennikowych - odnotowały stacje Polsat i TVN. Tylko u nas szczegółowe dane!
Według danych AGB Polska w I półroczu 2005 r. wpływy z reklam i plansz sponsorskich głównych stacji wyniosły 2 mld 633 mln zł według cenników reklamowych, czyli o 401 mln zł mniej niż w I półroczu 2004 roku.
Największe wpływy odnotował sektor żywność - 858 mln zł, jednak jest to o 175,7 mln zł mniej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Zobacz tabelę34 555 443
"Obniżka wpływów cennikowych wynika z obniżek cen brutto i obniżek rabatów, co skutkuje podwyższeniem cen netto" - powiedziała w poniedziałek PAP Małgorzata Czaplicka, menedżer TVN do spraw kontaktów z inwestorami.
"W rzeczywistości TVN zanotował w pierwszym półroczu wzrost wpływów z reklam" - dodała.