Kultura2017-11-02
16

Polsat wiosną 2018 roku pokaże kolejną edycję „Przyjaciółek”. „Najchętniej oglądany tytuł w Ipla”

Serial „Przyjaciółki”Serial „Przyjaciółki”

Telewizja Polsat podjęła decyzję o emisji jedenastego sezonu serialu „Przyjaciółki” w wiosennej ramówce 2018 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Produkcja notuje świetne wyniki oglądalności zarówno w telewizji jak i w internecie - mówi nam Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat.

„Przyjaciółki” to opowieść o czterech kobietach. Każda z nich jest inna - różni je sytuacja życiowa i problemy, którym muszą stawić czoła. W rolę tytułowych „Przyjaciółek” wcielają się Małgorzata Socha, Joanna Liszowska, Anita Sokołowska i Magdalena Stużyńska. Serial produkuje Akson Studio. Aktualnie Polsat pokazuje dziesiątą edycję produkcji.

Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że Telewizja Polsat jest zadowolona z wyników oglądalności „Przyjaciółek”, i tym samym nadawca zdecydował o kontynuacji produkcji w wiosennej ramówce 2018 roku. - Oczywiście będziemy kontynuować „Przyjaciółki”. Jedenasty sezon tego serialu pokażemy wiosną 2018 roku - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat. - Jestem bardzo zadowolona z tego serialu. Produkcja notuje świetne wyniki oglądalności zarówno w telewizji jak i w internecie. „Przyjaciółki” są najchętniej oglądanym tytułem w Ipla - dodaje.

Kolejny sezon produkcji pokazywany będzie w dotychczasowym paśmie, czyli w czwartki po godz. 21.00. - Pasmo „Przyjaciółek” pozostanie bez zmian. Bardzo cenimy sobie przyzwyczajenia widzów, i nie chcemy tego zmieniać - informuje nas Terentiew.

Dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat zapowiada, że w nowych odcinkach serialu pojawi się nowa ważna i ekscytująca postać.

Dziewiątą edycję „Przyjaciółek” (serial emitowany był w czwartki o godz. 21.10, w okresie od 2 marca do 18 maja br.) śledziło średnio 1,79 mln widzów. Przełożyło się to na 12,23 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,95 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,73 proc. w grupie 16-59.

Już wiadomo, że Polsat w jesiennej ramówce z nowości pokaże kolejną edycję show „Taniec z gwiazdami” oraz nowe odcinki serialu „W rytmie serca”.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w I półroczu br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 11,14 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Przyjaciółki, Polsat

KOMENTARZE(16)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas