Telewizja2008-02-20
0

Polsat "Kośćmi" pokonuje konkurencję

Amerykański serial "Kości" emitowany w Polsacie od początku lutegobr. podnosi widownię kanału w niedzielne wieczory i sprawia, żePolsatowi udaje się w czasie emisji produkcji pokonywać głównychkonkurentów.

Średnia widownia trzech do tej pory pokazanych odcinkówpierwszego sezonu "Kości" wyniosła 3,24 mln osób, a udziałyprodukcji w rynku ukształtowały się na poziomie 28,56 proc. -wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl.

Zobacz tabelę

Pozwoliło to Polsatowi pokonać konkurencyjne kanały. TVP 1 miała wpaśmie emisji "Kości" 2,35 mln widzów (nadawała wtedy filmy), TVN -1,78 mln (też filmy), a TVP 2 - 1,07 mln (głównie "Raportspecjalny"). Rok temu w niedziele między 22.00 a 23.00 Polsatoglądało średnio 2,04 mln osób, a udziały stacji wynosiły 17,51proc.

Zobacz tabelę


"Kości" w Polsacie oglądają głównie kobiety, widzowie międzytrzydziestką a sześćdziesiątką oraz mieszkańcy średnich i dużychmiast.

Zobacz tabelę

"Kości" to serial kryminalny, zabarwiony mrocznym humorem, któryopowiada o grupie naukowców współpracujących z FBI przyrozwiązywaniu skomplikowanych przypadków morderstw. Zainspirowanyzostał bestsellerowymi powieściami pisarki i kryminolog-antropolog,Kathy Reichs. Wcześniej produkcję nadawała na swojej antenie goCzwórka.

Autor:pp

Więcej informacji:Kości, Polsat

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas