Liderem wpływów reklamowych w czerwcu 2009 r. była telewizjaPolsat. Stacja zarobiła cennikowo 259 mln złotych, drugie miejsceprzypadło TVN. Wśród stacji tematycznych na pierwszym miejscuznalazła się VIVA Polska. Najwięcej na reklamę wydały Unilever,Polkomtel i L'OREAL Polska.
Wpływy z reklam Polsatu w czerwcu br. wyniosły259 mln zł i były o 6,9 proc. wyższe niż w analogicznym okresiezeszłego roku - pokazują przygotowane dlaWirtualnemedia.pl dane TNS OBOP,które powstały na podstawie oficjalnych cenników i nie obejmująrabatów.
Na drugim miejscu w zestawieniu znalazła się telewizjaTVN, która zanotowała przychody reklamowe napoziomie 241 mln zł (o 1 proc. więcej niż w 2008 roku).
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 zkwotą 142 mln zł, czyli o 17 proc. wyższą niż rok wcześniej.Natomiast TVP 2 - czwarta w rankingu - odnotowaławzrost wpływów z reklam o 19 proc. do poziomu 87 mln zł.
Szóstą lokatę zajęła stacja VIVA Polska, którabyła jednocześnie liderem kanałów tematycznych. Jej przychodywyniosły 27 mln zł i były o 129 proc. wyższe niż roktemu.
Zobacz tabelę
Unilever utrzymał pozycję lidera
Najwięcej na reklamę w telewizji wydały w czerwcu 2009 r. firmyUnilever, Polkomtel i L'OREAL Polska.
Zobacz tabelę
Wszystkie dane mają charakter cennikowy. Nie uwzględniająudzielanych rabatów.
* w 2009 roku stacja "Polsat Cafe" nie jest już monitorowana