Telewizja2008-07-10
0

Polsat liderem, TVN mimo Euro 2008 zarobiła więcej niż przed rokiem

W czerwcu 2008 roku największe wpływy z reklam wśród stacjitelewizyjnych miał Polsat. Na drugim miejscu znalazła się telewizjaTVN. Kanałom tematycznym przewodzi AXN. Reklamodawcą numer 1 byłUnilever.

Cennikowe wpływy z reklam Polsat-u w czerwcu 2008 roku wyniosły242,818 mln zł i były o 28,9 proc. wyższe niż w analogicznymokresie zeszłego roku - wynika z danych TNS OBOP przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl (dane powstały na podstawie oficjalnych cenników,nie obejmują rabatów).

Na drugim miejscu w zestawieniu znalazła się TVN, którazanotowała przychody reklamowe na poziomie 238,529 mln zł (o 37,4proc. więcej niż w czerwcu 2007 roku).

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 122 mln zł,czyli o 24 proc. niższą niż rok wcześniej. Natomiast TVP 2 -czwarta w rankingu - odnotowała spadek wpływów z reklam do poziomu72,996 mln zł (-27,8 proc.).

Na piątym miejscu uplasował się kanał AXN z kwotą 26 mln zł.Stacja ta zyskała aż 121 proc. W porównaniu do czerwca 2007 roku izostała nowym liderem wśród kanałów tematycznych (deklasując PolsatSport). Duży wzrost wpływów reklamowych zanotowały także kanały4funTV (119,9 proc.), National Geographic Channel (131,7 proc.)oraz Hallmark (129,1 proc.).

Zobacz tabelęZobacz tabelę


Top 20 reklamodawców
Unilever Polska, Polkomtel iDanone to firmy, które przeznaczyły najwięcej na reklamę wtelewizji w czerwcu 2008 roku.

Zobacz tabelęZobacz tabelę

Autor:ks

Więcej informacji:wydatki reklamowe

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas