Reklama 2017-04-11
3

Polsat Media wspólnie z Golden Coil będzie obsługiwać reklamowo youtuberów

Biuro reklamy Polsat Media we współpracy z agencją Golden Coil uruchomiło platformę Polsat Media AdTube obejmującą popularne kanały youtube’owe.

Z Polsat Media AdTube współpracuje 18 youtuberów m.in. Naruciak, Gimper i Mandzio.

- Influencerzy są coraz bardziej istotnym elementem skutecznej strategii marketingowej i chcemy być obecni również w tym segmencie. W perspektywie kolejnych trzech lat planujemy mocno rozwijać platformę Polsat Media AdTube, jako produkt reklamowy z naszej oferty - zapowiada Stanisław Janowski, dyrektor zarządzający Polsat Media.

Firma podkreśla, że uruchomienie oferty Polsat Media AdTube jest kolejnym elementem strategii rozwoju skupionej na segmencie lokowania produktów i akcji niestandardowych, sponsoringu oraz eventów.

Przypomnijmy, że jesienią ub.r. TVN kupił większość udziałów sieci youtuberskiej Gamellon. Jednocześnie fundusz inwestycyjny Atlus TFI przejął większościowy pakiet udziałów LifeTube’a, natomiast w marcu br. holding agencja reklamowa The Digitals kupiła za 2,78 mln zł (plus ewentualne premie) 51,1 proc. udziałów sieci TalentMedia.

Autor: tw

KOMENTARZE (3) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas