Reklama2009-12-22
0

Polsat Media zastąpi At Media jako broker Superstacji

Z początkiem 2010 roku Polsat Media przejmie sprzedaż czasu reklamowego w Superstacji. Kanał przejęty wiosną przez Polsat kończy współpracę z At Media.

Superstacja zdecydowała się nie przedłużać trwającej od kwietnia 2008 roku współpracy z firmą At Media w zakresie sprzedaży czasu reklamowego. Od początku 2010 roku czas reklamowy w tym kanale sprzedawać będzie Polsat Media, broker Grupy Polsat, która wiosną bieżącego roku przez swoją spółkę Ster przejęła całości udziałów stacji. Przedstawiciele Superstacji i At Media zapewniają, że koniec współpracy wynika właśnie z tej zmiany własnościowej, a nie z niezadowolenia z dotychczasowych kontaktów.

Autor:pp / pp / pp

Więcej informacji:Polsat Media, At Media, Superstacja

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas