Po dziewięciu miesiącach 2005 roku najwięcej z reklam zarobiła cennikowa Telewizja Polsat.
Polsat jest liderem na rynku reklamy telewizyjnej - wynika z danych cennikowych po dziewięciu miesiącach 2005 roku (bez uwzględniania rabatów) AGB Nielsen Media Research.
Stacja Zygmuta Solorza uzyskała ponad 1114 mln zł, czyli więcej o ponad 14 proc. niż w tym samym okresie 2004 roku.
TVN zarobił cennikowo 912 mln zł (spadek o prawie 10 proc.) a TVP 1 - dotychczasowy lider - 771 mln zł (spadek o 39 proc.).
Jak informuje przedstawiciele telewizji publicznej jej spadek cennikowych wpływów z reklam wynika z urealnienia cennika, czyli obniżenia cen reklam, przy stosowaniu mniejszych rabatów.
Zobacz tabelędowtext 1pt solid; BORDER-BOTTOM: windowtext 1pt solid; HEIGHT: 13.5pt; BACKGROUND-COLOR: transparent" height=18>MTV Classic