Uruchomiony na początku czerwca Polsat News ma młodszą widownię niżTVP Info i TVN 24 - wynika z danych AGB NMR. Kanał informacyjnyPolsatu chętnie oglądają także mężczyźni, osoby z wykształceniempodstawowym i średnim, oraz widzowie ze średnimi i wyższymidochodami.
Zobacz tabelę
Dane AGB Nielsen Media Research pokazują, iż w pierwszych 11 dniachnadawania (od 7 do 17 czerwca br.) Polsat News miał średnio 12 tys.widzów i 4,02 proc. udziału w rynku przy całkowitym średnim zasięgudziennym na poziomie ponad 1 mln widzów.
Dla porównania TVP Info oglądało w tym czasie przeciętnie 217tys. osób, dając stacji 4,02 proc udziału w rynku, a TVN 24przyciągała 121 tys. oglądających i miała 2,23 proc. udziału.
Zobacz tabelę
Wszystkie trzy stacje różnią się jednak znacznie zasięgamitechnicznymi.
Wyniki Polsat News są dwukrotnie wyższe pod względem udziałów wporównaniu do początków stacji TVN 24 (obecnej w monitoringu AGBNMR od 27 sierpnia 2001 r.). W okresie od 27 sierpnia do 5 września2001 roku kanał ten miał bowiem 6 tys. widzów i 0,11 proc.udziału.