Telewizja2016-04-19
3

Polsat nie rezygnuje z „Hell’s Kitchen”, ruszają castingi do szóstej edycji

fot. Maciej Piórkofot. Maciej Piórko

Telewizja Polsat jesienią planuje pokazać szóstą serię reality-show „Hell’s Kitchen”. 20 kwietnia br. startują castingi do nowej edycji kulinarnego programu, które odbędą się w 13 miastach.

Przesłuchania osób, które chcą wystąpić w „Hell’s Kitchen”, zorganizowane zostaną w następujących terminach i miastach:

Środa 20.04.2015
Białystok - Hotel Sobieski, ul. Pałacowa 7, godz. 11-18
Kraków - Hotel Novotel Kraków Centrum, ul. Tadeusza Kościuszki 5, godz. 10-18
Szczecin - Restauracja Euro Club, ul. Jagiellońska 71, godz. 10-18

Czwartek 21.04.2016
Poznań - Hotel Mercure Poznań Centrum, ul. Roosevelta 20, godz. 10-18
Katowice - Park Hotel Diament, Katowice, ul. Wita Stwosza 37, godz. 10-18
Olsztyn - Chilli Cocktail Bar & Restaurant, ul. Hugona Kołłątaja 1, godz. 12-19

Piątek 22.04.2016
Gdynia - Hotel Mercure Gdynia Centrum, ul Armii Krajowej 22, godz. 10-17
Wrocław - Hotel Mercure Wrocław Centrum, pl. Dominikański 1, godz. 10-18
Częstochowa - Hotel Ibis Częstochowa, ul. Jaskrowska 22, godz. 10-18

Sobota, 23.04.2016
Opole - Restauracja Złota Nić, ul. Bronisława Koraszewskiego 13, godz. 10-16
Łódź - Łódź Kaliska Klub, ul. Piotrkowska 102, godz. 10:30-16:30
Toruń - Hotel Mercure Toruń Centrum, ul Józefa Kraszewskiego 1/3, godz. 9-16

Niedziela i poniedziałek, 24-25.04.2016
Warszawa - Centrum Techniki Kulinarnej Doram, ul. Racjonalizacji 5, godz. 10-18

Do programu można się zgłosić też drogą mailową, pisząc na adres zgloszenia@hellskitchen.com.pl.

W reality-show wziąć udział mogą zarówno amatorzy, jak i zawodowcy. Wybrani w castingu uczestnicy będą rywalizować m.in. o nagrodę w wysokości 100 tys. zł, prowadząc restaurację. Za produkcję wykonawczą programu odpowiada firma Jake Vision.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/druga-edycja-polsat-superhit-festiwal-pod-koniec-maja-na-scenie-celinska-wyszkoni-piaseczny-i-sarsa ##

Obecnie Polsat nadaje piąty sezon „Hell’s Kitchen”. Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że po trzech odcinkach miał on średnio 1,51 mln widzów, co przełożyło się na 9,41 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów i 14,87 proc. udziału w grupie 16-49 (dane Nielsen Audience Measurement).

Autor:pp

Więcej informacji:Hell’s Kitchen, talent-show, Polsat

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas