Reklama2007-04-05
0

Polsat przed TVN, Play wydał 15 mln zł

Telewizyjne wydatki reklamowe marzec 2007: Polsat Sport zarabia więcej niż TV4, TVN24 czy TVP3. Reklamodawcą numer jeden Nestle.

Telewizja Polsat zwiększyła w marcu 2007 r. cennikowe wpływy netto z reklam do 209 615 481 zł, czyli o 14 proc. wobec analogicznego okresu 2006. Pozwoliło to stacji należącej do Zygmunta Solorza-Żaka utrzymać pierwszą pozycję w rankingu najwięcej zarabiających z reklamy telewizyjnej – wynika z danych firmy TNS OBOP (dane powstałe na podstawie oficjalnych cenników, nie obejmują rabatów). 

Na drugim miejscu znalazła się telewizja TVN, która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 206 048 797 zł (33,3 proc. więcej niż w marcu 2006 roku).

TVP 1 miała 135 900 893 zł (wzrost o 28,2 proc.) a czwarta 'Dwójka' – 95 277 131 zł (wzrost o 21,8 proc.) wpływów reklamowych.
 
Na piątym miejscu znalazła się telewizja Polsat Sport - pierwszy raz w zestawieniu - która ma większe wpływy reklamowe niż takie stacje jak TV4 czy TVN24. 

Zobacz tabelę0" zł"' SDVAL="7984754">7 984 754 złGILLETTE POLAND S.A.7 327 670 złMASPEX WADOWICE7 164 640 złAGROS NOVA7 121 329 zł

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas