Trzy pierwsze odcinki piątej edycji show "Jak oni śpiewają"zobaczyło średnio 3,4 mln widzów. W analogicznym okresie przedrokiem program śledziło więcej o nieco ponad 100 tys. osób.
Polsat w trakcie emisji formatu notuje 23,01 proc. udziału wgrupie 4+ oraz 19,62 proc. udziału w grupie 16-49 - wynika z danychAGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. Przed rokiemstacja miała w tym paśmie odpowiednio 25,12 proc. (4+) oraz 21,94proc.(16-49) udziału w rynku.
Polsat w grupie 4+ ma w trakcie emisji show drugą pozycję narynku. Pierwsza jest Jedynka, nadająca filmy fabularne (25,88 proc.udziału - 3,86 mln widzów). Trzeci jest TVN ("Niania" oraz filmy) z17,18 proc. udziału i 2,56 mln widzów.
W komercyjnej grupie docelowej (16-49) Polsat zajmuje trzeciąpozycję za Jedynką (27,69 proc. udziału w rynku) i TVN (20,52 proc.udziału w rynku).
Show oglądają głównie kobiety oraz mieszkańcy wsi i małychmiast.