Telewizja2012-12-05
6

Polsat Sport i TVN Style liderami wśród kanałów tematycznych (top 90)

W listopadzie br. pozycję lidera oglądalności wśród stacji tematycznych zajął Polsat Sport. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował TVN Style. Top 90 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.

W listopadzie br. wśród najpopularniejszych stacji tematycznych (bez kanałów newsowych) na pierwszym miejscu  znalazł się Polsat Sport. Udział tego kanału spadł jednak o 20,2 proc. względem listopada ub.r. i wyniósł 0,72 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Na drugą pozycję z miejsca 18. awansowały TVP Seriale. Stacja ta zanotowała wzrost udziału o 99,4 proc. do 0,71 proc. Na podium znalazł się jeszcze lifestylowy kanał TVN Style, który rok temu zajmował miejsce 19. Natomiast jego udział w listopadzie br. wyniósł 0,68 proc. po wzroście aż o 103,9 proc. (największym w top 10).

Tuż za podium uplasowała się dziecięca stacja MiniMini+, która zanotowała wzrost udziału o 14,2 proc. do 0,68 proc. Rok wcześniej kanał ten zajmował siódmą lokatę. Z kolei na piąte miejsce - z siódmego - awansował filmowy kanał AXN, którego udział poszedł do góry o 3,4 proc. do poziomu niemal 0,68 proc.

W pierwszej dziesiątce uplasowały się jeszcze takie stacje jak Kino Polska, Discovery Channel, Cartoon Network, Nickelodeon oraz Polo TV.

Tuż za czołową dziesiątką, na jedenastej pozycji znalazła się nadająca naziemnie od stycznia br. telewizja TTV. Udział tego kanału w listopadzie br. wyniósł 0,57 proc.

Zobacz tabelę


W grupie 16-49, czyli docelowej dla nadawców komercyjnych, nowym liderem została stacja TVN Style, awansująca z pozycji 17. Jej udział poszedł do góry aż o 103,5 proc. do 0,92 proc.

Drugie miejsce zajął kanał AXN (0,91 proc. udziału, wzrost o 2,3 proc.), a na trzecie miejsce z 15. lokaty przesunął się kanał TVP Seriale (0,89 proc., + 86,6 proc.).

Największy wzrost w pierwszej dziesiątce (wynoszący 170,7 proc) zanotowała naziemna Eska TV, która awansowała z pozycji 36. na dziesiątą. Z kolei najwięcej stracił zajmujące czwarte miejsce Discovery Channel - było to 18,2 proc.

Zobacz tabelę


Zestawienie obejmuje kanały tematyczne z wyłączeniem stacji informacyjnych. Dane Nielsen Audience Measurement udostępnione zostały przez Atmedia.

Autor:pp

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas