Liderem sportowych kanałów tematycznych w maju był Polsat Sport. Dużo zyskały Europsort 2, Canal+ Sport oraz TVP Sport.
Polsat Sport miał w maju 2011 roku 0,49 proc. udziału w rynku w grupie 4+, czyli o 21 proc. mniej niż rok wcześniej. Dalej na podium znalazły się Eurosport (0,38 proc. udziału, wzrost o 3,3 proc.) oraz Canal + Sport (0,21 proc. udziału, wzrost o 51,8 proc.).
Liderem wzrostu wśród kazał się jednak Eurosport 2 (0,08 proc. udziału, wzrost o 74,5 proc.).
W grupie 16-49 liderem także był Polsat Sport (0,47 proc. udziału, spadek o 27,7 proc.). Na podium także Eurosport oraz Canal+Sport. Ta trzecia stacja zanotowała też największy wzrost udziałów. Największy spadek dotknął z kolei Canal+ Sport2.
Hitami najpopularniejszego kanału sportowego były transmisja meczu Ligi Światowej oraz gala KSW 16.
Dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości AtMedia.