W kwietniu br. nie zmieniła się czołówka najpopularniejszych kanałów sportowych. Liderem pozostał Polsat Sport przed Eurosportem i Canal+ Sport. Największy wzrost znów zanotował Orange Sport, zaś najwięcej widzów śledziło galę MMA z Katowic.
Udziału Polsatu Sport w zeszłym miesiącu wyniósł 0,58 proc., czyli o 10,2 proc. więcej niż rok wcześniej. Na drugiej pozycji utrzymał się Eurosport, który zaliczył wzrost o 22,6 proc. do poziomu 0,52 proc. udziału. Z kolei na trzecim miejscu pozostał Canal+ Sport. Jego udział wzrósł o 51,4 proc. i wyniósł 0,32 proc.
Największy wzrost, wynoszący tym razem 266,7 proc., odnotował kolejny miesiąc z rzędu kanał Orange Sport (rok temu nadający pod nazwą Orange Sport Info), którego udział uplasował się na poziomie 0,1 proc. Stacja ta awansowała z pozycji dziewiątej na ósmą.
Z kolei największy spadek zanotował zajmujący przedostatnie miejsce Polsat Futbol, którego udział zmalał o 70,6 proc. i wyniósł raptem 0,01 proc. Stacja ta z końcem maja br. kończy nadawanie (dowiedz się więcej).
Zobacz tabelę
W grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce także zajął Polsat Sport z udziałem na poziomie 0,61 proc. i wzrostem o 16 proc. Na drugiej lokacie znalazł się Eurosport (0,35 proc. udziału, wzrost o 10,4 proc.), a trzeci był Canal+ Sport (niecałe 0,35 proc., +42,6 proc.).
Lider wzrostu, czyli Orange Sport w tej grupie zyskał aż 334,8 proc., natomiast najwięcej stracił Polsat Futbol (- 80 proc.).
Najchętniej oglądanym programem w kanałach sportowych w marcu br. była transmitowana pod koniec kwietnia br. w Polsacie Sport z Katowic “Gala MMA Attack 2” podczas której walczyli ze sobą m.in. Robert Burneika i Marcin Najman. Transmisja zgromadziła 456 tys. widzów. Ogółem Polsat Sport umieścił w zestawieniu top 10 programów w kanałach sportowych pięć pozycji, Eurosport i TVP Sport po dwie, zaś Canal+ Sport - jedną.
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.