Telewizja2010-05-12
4

Polsat Sport liderem mimo spadku

Liderem wśród kanałów sportowych w kwietniu był Polsat Sport z 0,41 proc. udziału w rynku. To jednak mniej niż przed rokiem – kiedy stacja miała 0,63 proc. udziału w rynku.

Średnia widownia Polsatu Sport wyniosła w kwietniu 2010 roku blisko 26 tys. widzów. Drugi z niespełna 25 tys. widzów na minutę był Eurosport, który także zanotował spadek. Minimalnie urosły Extreme Sports, Eurosport 2 oraz ESPN Classic. 


 

Zobacz tabelę


Polsat Sport zajął także pierwszą pozycję wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia (ponad 10 tys. widzów wobec 13 tys. przed rokiem). Niemal identyczny wynik przypada kanałowi Eurosport. Kolejne miejsca z liczbą 5600 widzów przypadają Canal+ Sport oraz Polsatowi Sport Extra. 

Zobacz tabelę


Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement (dawniej AGB Nielsen Media Research) dzięki uprzejmości At Media.

Autor:ks

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas