Telewizja2010-12-10
4

Polsat Sport liderem, Polsat Futbol o 117 proc. do góry

W listopadzie br. większość kanałów sportowych odnotowało wzrosty oglądalności. Liderem  pod względem udziałów pozostaje Polsat Sport. Z kolei Polsat Futbol i Sportklub zanotowały podobny wynik, ale pierwszy z nich zyskał najwięcej, a drugi najwięcej stracił.

Udział Polsatu Sport w zeszłym miesiącu wyniósł 0,59 proc. po spadku w ujęciu “rok do roku” o 5,3 proc. Na drugiej pozycji, ze spadkiem wynoszącym 24,6 proc., znalazł się Eurosport (miał 0,33 proc. udziału). Podium zamyka stacja Polsat Sport Extra, której udział w listopadzie br. wzrósł o 20 proc. do 0,20 proc.

Największym wzrostem w zestawieniu stacji sportowych pochwalić się może piłkarski kanał Polsat Futbol. Udział tej stacji, która wystartowała we wrześniu ub.r., wzrósł aż o 116,7 proc. do ok. 0,03 proc., co dało jej dziewiąte miejsce w zestawieniu (rok temu była na pozycji dziesiątej). Prawie taki sam wynik odnotował kanał Sportklub, ale jego udział spadł najbardziej w dół – o 56,9 proc. 

Zobacz tabelę


W grupie komercyjnej 16-49 liderem w listopadzie br. także był Polsat Sport z 0,57 proc. udziału (wzrost o 7,9 proc.), ale na pozycji drugiej znalazł się Canal+ Sport (0,29 proc., wzrost o 60,7 proc.), a dopiero trzeci był Eurosport (0,24 proc., spadek o 35,1 proc.).

Najwięcej w tej grupie także zyskał Polsat Futbol - aż 155,6 proc., a najwięcej stracił z kolei Canal+ Sport 2 – 57,1 proc. 

Zobacz tabelę

 

Najpopularniejszą pozycją w listopadzie br. w Polsacie Sport był mecz Mistrzostw Świata w siatkówce kobiet. Obejrzało go niemal 460 tys. widzów. 

Zobacz tabelę

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości firmy At Media.

Autor:pp

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas