W 2015 roku liderem oglądalności wśród stacji sportowych był Polsat Sport. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat Sport News, z kolei najwięcej stracił Orange Sport - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział liderującego Polsatu Sport w 2015 roku wyniósł 0,64 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik ten zwiększył się o 20,75 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Druga lokata należała do Polsat Sport News, którego udział zwiększył się o 48,57 proc. do poziomu 0,52 proc. - jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu. Kanał ten w 2014 roku był czwarty.
Na ostatnim miejscu podium ulokował się Eurosport, który rok wcześniej był drugi. Udział tej stacji w zeszłym roku wyniósł 0,46 proc., po spadku o 4,17 proc.
Z kolei największy spadek odnotował Orange Sport, którego średni roczny udział zmniejszył się o 72,73 proc. do 0,03 proc.
##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/tvp1-liderem-rynku-tv-w-2015-roku-polsat-wygral-w-16-49-udzial-wielkiej-czworki-spadl-ponizej-45-proc ##
Zobacz tabelę
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce również należało do Polsatu Sport (0,52 proc. udziału; wzrost o 4 proc.). Z piątej na drugą pozycję awansował Polsat Sport News (0,44 proc.; do góry o 51,72 proc. - największy wzrost w zestawieniu). Na podium znalazł się jeszcze Eurosport (0,25 proc.; - 19,35 proc.).
Również i w tym ujęciu najwięcej stracił Orange Sport - było to 69,23 proc. do 0,04 proc.
Zobacz tabelę