Telewizja2017-01-19
4

Polsat stawia na e-sport. LCS League of Legend i Eleague Counter-Strike: Global Offensive

Telewizja Polsat i znana z e-sportu firma Frenzy rozwijają współpracę. Od czwartku 19 stycznia Polsat Sport News będzie  transmitował mecze turnieju LCS League of Legends, a od niedzieli 22 stycznia kibice będą mogli śledzić rozgrywki Eleague Counter-Strike: Global Offensive.

Frenzy specjalizuje się w internetowym transmitowaniu rozgrywek e-sportowych. Najbliższe, weekendowe emisje turniejów e-gamingowych to ma być początek głębszej współpracy z Polsatem. Dzięki niej kibice oglądanych dotąd w internecie e-turniejów będą mogli częściej oglądać najważniejsze zawody gamingowe również w telewizji.

Transmisję z pierwszego weekendu fazy grupowej rozgrywek LCS League of Legends, Polsat Sport News przeprowadzi między 19-21 stycznia. Zmagania 10 najlepszych na świecie drużyn będzie można oglądać na antenach sportowych Polsatu do kwietnia. Od niedzieli 22 stycznia kanał pokaże również inne rozgrywki e-sportowe - Counter-Strike: Global Offensive - Eleague. Tam pula nagród wynosi milion dolarów. W zawodach weźmie udział szesnaście czołowych zespołów z całego świata, w tym polska formacja CS:GO - Virtus.pro.

W czwartek (19.01) i piątek (20.01) transmisje rozgrywek LCS w Polsat Sport News zaczną się o godz. 17.00, w sobotę (21.01) - o godz. 16.00. Rozgrywki Eleague Counter-Strike: Global Offensive potrwają do 29 stycznia. Transmisje z nich będzie można oglądać w Polsacie Sport News w godzinach 18.00 - 21.00.

E-sport to jeden z najprężniej rozwijających się obecnie rynków i najpoważniejsza dziedzina wirtualnego przemysłu rozrywkowego. Do repertuaru gier e-sportowych wchodzą te tytuły, których istotą jest rywalizacja, komunikacja i ścisła współpraca pomiędzy zawodnikami, a także refleks i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji.  Wartość rynku e-sportowego na świecie szacuje się obecnie na 464 milionów dolarów, a w ciągu trzech najbliższych lat przekroczy 1,1 miliarda dolarów. Według szacunków w 2019 roku liczba fanów e-sportu ma sięgnąć 345 milionów. Warto dodać, że 73% sympatyków wirtualnych zmagań to osoby poniżej 21 roku życia.

Autor:jk

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas