Kultura2022-02-14
1

Znana jest data tegorocznej edycji Polsat SuperHit Festiwal

Siódma edycja Polsat SuperHit Festiwal w Operze Leśnej w Sopocie odbędzie się w maju i potrwa trzy dni. Na razie organizatorzy nie zdradzają, jakich artystów będzie można zobaczyć na żywo.

Polsat SuperHit Festiwal to impreza muzyczna organizowana przez jedną z największych stacji telewizyjnych w Polsce. Tegoroczna, siódma edycja potrwa trzy dni. Impreza odbędzie się w dniach 20 - 22 maja (piątek - niedziela). Polsat SuperHit Festiwal 2022 tradycyjnie zorganizowany zostanie w Operze Leśnej w Sopocie.

Jak przekonują organizatorzy, podczas festiwalu Telewizji Polsat widzowie usłyszą "najlepsze i najpopularniejsze przeboje polskiej muzyki oraz zobaczą ulubionych wykonawców". Dwa pierwsze dni to występy artystów muzycznych, a trzeciego dnia imprezy zaplanowano spotkania z najlepszymi polskimi kabaretami (pod nazwą Sopocki Hit Kabaretowy).

"Formuła Polsat SuperHit Festiwal uwzględnia wszystkie najnowsze trendy dystrybucji muzyki, czyli zarówno sprzedaż płyt, najczęściej grane utwory w radio, jak i płatną oraz bezpłatną dystrybucję muzyki w internecie oraz na urządzeniach mobilnych. Po prostu SuperHity, czyli najpopularniejsza muzyka w Polsce. Artystów wybraliśmy uwzględniając wszelkie dostępne we współczesnym świecie formy dystrybucji muzyki" - informują organizatorzy. Na razie Telewizja Polsat nie podaje żadnych szczegółów związanych z Polsat Superhit Festiwal 2022.

Sukces zeszłorocznej edycji festiwalu

Polsat Superhit Festiwal odbywał się co roku - od 2015 do 2019 r. Zastąpił Sopot TOPtrendy Festiwal, który był organizowany w latach 2003-2014. W maju 2020 r. miała się odbyć szósta edycja imprezy, ale z powodu pandemii COVID-19 widowisko zostało przeniesione na kolejny rok. Gwiazdami zeszłorocznej edycji imprezy były zespoły Bajm, Enej i Maneskin (zwycięzcy ubiegłorocznej Eurowizji). Polsat Superhit Festiwal odbył się 25 i 26 czerwca 2021 r.

Szóstą edycję imprezy oglądało średnio 1,85 mln widzów, o 390 tys. mniej niż poprzednią odsłonę z 2019 r. Taki wynik przełożył się na 17,95 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, a 17,79 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 17,70 proc. w grupie 16-59 (dane: Nielsen Audience Measurement). Polsat w trakcie nadawania swojego festiwalu był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 9,88 mln zł.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 r. wyniósł 8,19 proc.

Autor:ram

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas