Telewizja2016-06-07
12

Polsat w wakacje stawia na imprezy muzyczne

Nina Terentiew, fot. PolsatNina Terentiew, fot. Polsat

Polsat planuje organizację kilku dużych letnich imprez muzycznych. W czerwcu odbędzie się jubileusz zespołu Ich Troje, w lipcu - dwa koncerty w ramach trasy z Radiem ZET i festiwal „Disco pod gwiazdami”, a w sierpniu koncert „Legendy Popu” i dwudniowa impreza na zakończenie wakacji.

Polsat rozpocznie muzyczny sezon wakacyjny w piątek, 24 czerwca br. Tego dnia w katowickim Spodku zorganizowany zostanie jubileusz 20-lecia zespołu Ich Troje. - Z kolei na lipiec planujemy dwa koncerty w ramach letniej trasy organizowanej wspólnie z Radiem ZET - mówi Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, dyrektor programowa Polsatu. 9 lipca br. (sobota) w Toruniu wystąpią m.in. Bajm, Urszula, Sound'n'Grace, Szymon Chodyniecki, Sarsa i Margaret, natomiast 24 lipca br. (niedziela) w Uniejowie na scenie pojawią się m.in. Feel, Blue Cafe, Natalia Szroeder, Kombii oraz Varius Manx.

- Na 12 i 13 sierpnia br. (piątek i sobota) zaplanowaliśmy festiwal „Disco pod gwiazdami”, który odbędzie się w Stężycy. Tym razem zaprosiło nas urocze miasteczko na Kaszubach, nad jeziorem z pięknym amfiteatrem. Koncert odbędzie się z udziałem polskich i zagranicznych gwiazd - informuje nas Terentiew. Z kolei 20 sierpnia br. (sobota) w Łodzi odbędzie się koncert „Legendy Popu”. Na scenie zaprezentują się artyści, którzy zyskali polarność w latach 90-tych, wystąpią m.in. Varius Manx, IRA, Edyta Górniak, Wilki, T LOVE oraz Andrzej Piaseczny.

Jak informuje Nina Terentiew, w ostatni weekend tegorocznych wakacji w Amfiteatrze Kadzielnia w Kielcach Polsat zorganizuje dwudniową imprezę, w czasie której 27 sierpnia (w sobotę) odbędzie się kabareton, a 28 sierpnia (w niedzielę) we współpracy z RMF FM zorganizowany zostanie koncert na przebój lata. Zwycięzcę wyłonią telewidzowie za pośrednictwem głosowania sms. Pozostałe szczegóły imprezy nie są jeszcze ujawniane.

Warto przypomnieć, że w dniach 27-29 maja br. Polsat zorganizował SuperHit Festiwal. Według danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl przyciągnął on przed ekrany średnio 2,24 mln widzów, czyli o 300 tys. mniej niż jego pierwsza edycja, którą rok temu w okresie od 29 do 31 maja śledziło średnio 2,54 mln osób.

Autor:Krzysztof Lisowski

KOMENTARZE(12)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas