Reklama2007-06-08
0

Polsat wyprzedził TVN, atak sieci komórkowych

Telewizyjne wydatki reklamowe maj 2007: Najwięcej zarobił Polsat - reklamodawcą numer jeden Unilever, ofensywa sieci Plus, Orange i Era.

Telewizja Polsat zwiększyła w maju 2007 r. cennikowe wpływy netto z reklam do 235 619 847 zł, czyli o 16,3 proc. wobec analogicznego okresu 2006. Pozwoliło to stacji należącej do Zygmunta Solorza-Żaka awansować na pierwszą pozycję w rankingu najlepiej zarabiających z reklamy telewizyjnej – wynika z danych firmy TNS OBOP przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl (dane powstałe na podstawie oficjalnych cenników, nie obejmują rabatów). 

Na drugie miejsce spadła telewizja TVN, która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 213 684 277 zł (3,5 proc. więcej niż w maju 2006 roku).

Na kolejnej pozycji znalazła się TVP1, która zarobiła 165 396 175 zł (wzrost o 22,9 proc.) a czwarta 'Dwójka' – 119 866 870 zł (wzrost o 5,5 proc.).
 
Na piątym miejscu uplasowała się telewizja Polsat Sport, która ma większe wpływy reklamowe niż takie stacje jak TV4 czy TVN24.

Zobacz tabelę=center align=middle bgColor=#eaeaea height=14>RECKITT BENCKISER8 423 301 złUS PHARMACIA7 978 466 złMASTER FOODS POLSKA7 424 013 zł
* część wzrostów może być konsekwencją pojawienia się w monitoringu reklamowym TNS OBOP nowych stacji tematycznych

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas