Telewizja2006-07-06
0

Polsat zarabia najwięcej z reklam

W I półroczu 2006 największe polskie telewizje zanotowały dużo większe wpływy z reklam niż przed rokiem. Ranking top 15 stacji.

Według danych cennikowych AGB Nielsen Media Research w I półroczu 2006 z reklam najwięcej zarobiła telewizja Polsat - 962 449 600 PLN, co oznacza wzrost  o ponad 20 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2005 roku.

Na drugie miejsce uplasowała się TVN. Telewizja kierowana przez Piotra Waltera zarobiła o 45 proc. więcej niż rok wcześniej.

Wzrosły także przychody reklamowe TVP. "Jedynka" zarobiła cennikowa ponad 640 mln (o ponad 110 mln więcej niż rok wcześniej), a TVP 2 - 496 mln (wzrost o 119 mln zł).

  Zobacz tabelę17328183National Geographic25939095PULS16397570


W przypadku kanałów tematycznych wpływy zawierają reklamy, billboardy sponsorskie, autoreklamę i konkursy.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas