Liderem wpływów reklamowych w ostatnim miesiącu 2008 roku była TVN,która zarobiła 291 mln złotych. Drugie miejsce przypadło telewizjiPolsat - cennikowe wpływy stacji w porównaniu z grudniem 2007spadły jednak o 18,7 proc. Największy procentowy wzrost zanotowałkanał Mini Mini.
W ostatnim miesiącu roku wzrost wpływów w analogii do grudnia2007 zanotowały TVP1 i TVP 2, które zarobiły 146 mln(29 proc.wzrostu) i 94 mln złotych (25 proc. wzrostu). Na piątej pozycjiznalazł się kanał AXN z wpływami na poziomie 24 mln złotych. Dogrona najlepiej zarabiających kanałów dołączyły MiniMini,Hallmark, National Geographic Channel oraz VH1 - wynika z danychTNS OBOP przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl
Zobacz tabelęZobacz tabelę
Najwięcej na reklamę telewizyjną w grudniu 2008 wydały USPHARMACIA, UNILEVER POLSKA i PROCTER and GABLE.
Zobacz tabelę