Telewizja2018-11-13
1

Trzecia edycja miniserii „Polscy innowatorzy” w National Geographic

Od 26 listopada 2018 National Geographic emitować będzie trzecią edycję serii dokumentalnej „Polscy innowatorzy” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Cykl powstaje we współpracy z Ministerstwem Inwestycji i Rozwoju.

Cykl przedstawia Polaków, którzy realizują prekursorskie projekty. - W serii „Polscy innowatorzy” na antenie National Geographic prezentujemy niezwykle utalentowanych Polaków, którzy odważnie realizują swoje plany, i mamy nadzieję, że te historie zainspirują innych do działania - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Bral, general manager Fox Networks Group CE. - Program przedstawia szerszej publiczności rodzimych wizjonerów, których wynalazki mają szansę zrobić furorę w wielu dziedzinach i to nie tylko w kraju. Bardzo się cieszymy, że ten projekt już po raz trzeci gości na antenie National Geographic - dodaje.

Trzecia edycja miniserii również składa się z pięciu odcinków. W pierwszym odcinku widzowie będą mieli okazję poznać urządzenie Pregnabit - przeznaczone dla kobiet w ostatnim trymestrze ciąży, dzięki któremu mogą w warunkach domowych monitorować czynności serca płodu oraz częstotliwość skurczy macicy. Drugi odcinek przedstawi bezzałogowy dron BIRDIE, który wyróżnia się prostotą użytkowania, trzeci - Avalanche Airbag firmy Aerosize - poduszce lawinowej, która może uratować życie w górach podczas krytycznych sytuacji. W czwartym odcinku widzowie poznamy projekt o nazwie Torba Borba - przeznaczoną dla starszych osób torbę, z którą łatwo chodzi się na zakupy i wchodzi po schodach. W ostatnim odcinku zaprezentowane zostaną filtry (alkaiczny i magnezowy), które nie tylko oczyszczają wodę, ale także podnoszą jej pH i poziom magnezu.

Premierowe emisje „Polskich innowatorów 3” na antenie National Geographic będzie można obejrzeć 26 listopada o godz. 21.55, 27 listopada o 16.55, 3 grudnia o 21.55, 4 grudnia o 16.55 oraz 10 grudnia o 21.55.

„Polscy innowatorzy” to już kolejna seria miniprogramów realizowanych we współpracy National Geographic z Ministerstwem Inwestycji i Rozwoju.

Średni udział National Geographic w Polsce w 2017 roku wyniósł 0,31 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas