Prasa2016-08-17
5

„Polska Bez Cenzury” stanie się dwutygodnikiem. Wydawca odświeża layout

Wydawany od kwietnia miesięcznik „Polska bez cenzury” zmienił wydawcę i odświeżył layout. Pismo przygotowuje się do zmiany cyklu wydawniczego - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.

Redaktorem naczelnym „Polski bez cenzury” jest Jan Piński, a należąca do niego spółka Instytut Zarządzania Informacją wydawała pismo. Nowym wydawcą miesięcznika została firma Centralna Agencja Informacyjna, której właścicielem jest Piotr Bachurski.

- Zmiana wynika z dobrych wyników sprzedaży „PBC” oraz z planami wydawcy, aby miesięcznik stał się dwutygodnikiem, a później tygodnikiem - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Jan Piński.

Jan Piński pozostaje naczelnym i ma skupić się teraz na rozwoju pisma. W sierpniowym wydaniu odświeżono layout oraz wprowadzono nowe działy. Pismo posiada teraz dwie okładki.

- Nowy layout „Polski bez cenzury” to krok w kierunku tradycyjnych styli pism polityczno-społecznych w Polsce i na świecie. Zmieniliśmy tonację okładki na standardowy, czerwony kolor. To co rzuci się czytelnikom w oczy to komentarze rysunkowe do artykułów, powszechne niegdyś w pismach społeczno-politycznych. Stawiamy na stare, sprawdzone wzorce - opisuje Piński.

W „Polsce bez cenzury” opisywane są m.in. tematy polityczne, gospodarcze i społeczne. Felietonistami są m.in. Paweł Zarzeczny, Grzegorz Braun i Andrzej Gąsiorowski.

Miesięczniki „Polska bez cenzury” i „Historia bez cenzury” nie zostały zgłoszone do ZKDP. Wydawca nie ujawnia danych dotyczących sprzedaży.

Autor:Łukasz Brzezicki

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas