Technologie2021-04-22
0

Polska Liga Esportowa ze wzrostem oglądalności o 130 proc., dwie trzecie odsłon na Twitchu

Pierwsza kolejka wiosennego sezonu Polskiej Ligi Esportowej zanotowała 595,3 tys. odsłon na Twitchu i w telewizji. To wynik o 130 proc. wyższy niż w zeszłym sezonie.

Na platformie Twitch pierwsza kolejka wiosennej odsłony Polskiej Ligi Esportowej miała dokładnie 418 578 odsłon, co oznacza wzrost o 150,2 proc. w porównaniu do pierwszej kolejki PGE Dywizji Mistrzowskiej z 2020 roku.

Natomiast średnia liczba oglądających zwiększyła się o 78,3 proc. do 3 908, a w peaku wyniosła 6 049 użytkowników (to 41,9 proc. więcej niż w minionym sezonie).

Od października ub.r. mecze Polskiej Ligi Esportowej są transmitowane także w kanale telewizyjnym Polsat Games. W efekcie łączna liczba wyświetleń pierwszej wiosennej kolejki wyniosła 595 311, po wzroście o 130 proc..

W peaku rywalizację PGE Dywizji Mistrzowskiej w telewizji śledziło 32 213 widzów, o 71 proc. więcej niż w pierwszej kolejce jesienią.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/pierwszy-sezon-polskiej-ligi-esportowej-pokazuje-ogromny-potencjal-komunikacyjny-jaki-niesie-ze-soba-ta-dziedzina-sportu ##

Polska Liga Esportowa obejmuje przede wszystkim dwie dywizje rozgrywek w „Counter Strike: Global Offensive”: Profesjonalną oraz PGE Mistrzowską (firma PGE została jej sponsorem tytularnym na początku br.). Ponadto zawodnicy rywalizują w „Pro Evolution Soccer” i symulacji Formuły 1. W najbliższym czasie zostaną ogłoszone kolejne turnieje.

Współwłaścicielem rozgrywek jest były koszykarz Marcin Gortat, a na początku br. zainwestował w nie piosenkarz Dawid Podsiadło.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas