Prasa2015-03-03
13

Polska Press Grupa nową spółką po fuzji Polskapresse i Mediów Regionalnych

Polskapresse i Media Regionalne zostały połączone w jedną spółkę - Polska Press Grupa. Zmiana ta kończy etap konsolidacji obu wydawnictw, będący efektem zakupu Mediów Regionalnych przez Polskapresse.
 

Celem wprowadzenia nowej nazwy spółki i logo jest ujednolicenie komunikacji całej, powiększonej dzięki fuzji grupy.

- Nowa nazwa nawiązuje do tradycji z jakiej się wywodzimy oraz pokazuje, że jesteśmy dużą ogólnopolską grupą medialną, zapewniającą czytelnikom, użytkownikom i klientom nowoczesne produkty oraz najlepsze rozwiązania biznesowe - mówi Dorota Stanek, prezes Polska Press Grupy. - Chcemy, aby rebranding przyczynił się do większej rozpoznawalności marki korporacyjnej i podkreślał naszą silną pozycję w całej Polsce, we wszystkich obszarach działalności - dodaje.

Zarząd Polska Press Grupa stanowią osoby dotąd zasiadające w zarządzie Polskapresse. Poza prezes Dorotą Stanek są to: wiceprezes Dariusz Świąder (dotąd także prezes Mediów Regionalnych) oraz członkowie zarządu: Paweł Fąfara i Magdalena Chudzikiewicz.

Dotychczasowi wiceprezesi Mediów  Regionalnych: Roman  Czarnuch i Dariusz Kołacz pozostają w spółce. Czarnuch został dyrektorem finansowym Polska Press Grupy (dotąd tę funkcję pełnił Świąder), zaś Kołacz pozostaje na stanowisku szefa programu Integracja.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Polska Press Grupę tworzy 17 oddziałów. W ramach nowej identyfikacji wizualnej Grupa ujednoliciła ich nazewnictwo oraz logotypy. Nazwy 16 jednostek składają się ze słowa Oddział i nazwy miasta jak np. Oddział w Bydgoszczy, Oddział w Gdańsku czy Oddział w Krakowie. Wyjątkiem jest Oddział Śląsk w Sosnowcu. Jako wyodrębniony w strukturze pozostaje Oddział Poligrafia w Warszawie oraz Centrum Usług Wspólnych w Łodzi, jednostka finansowo-księgowa.

Polska Press Grupa jest wydawcą 18 dzienników regionalnych, ponad 100 tygodników lokalnych oraz kilkudziesięciu internetowych serwisów kontentowych i ogłoszeniowych, jak również jest właścicielem ośmiu drukarni.

Grupa Polskapresse sfinalizowała zakup Mediów Regionalnych w listopadzie 2013 roku (więcej na ten temat).

Autor:pp

KOMENTARZE(13)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas