Internet2015-12-10
3

Polska Press Grupa uruchamia w internecie płatne Serwisy+

Polska Press Grupa uruchomiła pilotażowy projekt płatnej oferty treści pod nazwą Serwisy+. Jako pierwsze przygotowano strony z treściami z „Gazety Pomorskiej” oraz „Gazety Lubuskiej”.

- Serwisy+ wraz z modelem metrycznym w serwisach regionalnych to kolejne elementy wdrażania naszej strategii płatnych treści oraz nowoczesnej digitalizacji gazetowych produktów - mówi Magdalena Chudzikiewicz, członek zarządu Polska Press Grupy.

Serwisy+ są wydawane raz dziennie, dokładnie w te same dni co gazety regionalne. W każdym numerze prezentowanych jest kilkadziesiąt materiałów (min. 60-70), w tym wszystkie najważniejsze treści z wydania papierowego dziennika oraz materiały przygotowane specjalnie dla tych serwisów.  Wydawca podkreśla, że strony mają nowoczesny design, nie zawierają inwazyjnych reklam czy zbędnych linków.

Na razie uruchomiono dwa Serwisy+, które dostępne są pod adresami: plus.pomorska.pl oraz plus.gazetalubuska.pl. Koszt dostępu na siedem dni do każdego z nich wynosi 4,90 zł. 30-dniowy dostęp kosztuje 14,90 zł, a 90-dniowy - 39,90 zł. Użytkownik może skorzystać z opcji „miesiąc na start za 0,99 zł”. W jej ramach dostęp na kolejny miesiąc zostanie automatycznie przedłużony już w standardowej cenie.

Dokonując płatności użytkownik uzyskuje dostęp nie tylko do wybranego Serwisu+, ale ma nieograniczoną możliwość korzystania z serwisu regionalnego oraz dodatkowo dostęp do Ekstra Magazynu, oferującego wybrane artykuły z dzienników Polska Press Grupy z całego kraju.

Za system płatności oraz system do zliczania płatnych artykułów jest odpowiedzialne Piano Media. Dotychczasowi użytkownicy systemu Piano mogą skorzystać z nowych produktów bez ponoszenia dodatkowych opłat.

Strategię treści płatnych w Polska Press Grupie nadzoruje Tomasz Krawczyk, dyrektor działu rozwoju redakcyjnego. Szefem projektu Serwisy+ jest Wojciech Kozak. Grafikę stron przygotowali Tomasz Bocheński, dyrektor artystyczny Grupy oraz Anna Świrkowicz. Za realizację technologiczną odpowiada zespół programistów i webmasterów Polska Press Grupy.

Z danych Megapanel/PBI Gemius wynika, że w październiku br. serwisy Polska Press Grupy odwiedziło 10,27 mln realnych użytkowników.

Autor:pp

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas