Telewizja 2019-05-04
5

86 tys. widzów programu „Polska wybiera” Bogdana Rymanowskiego w Polsat News

Bogdan Rymanowski, fot. Polsat Bogdan Rymanowski, fot. Polsat

Pierwsze trzy wydania nowego cotygodniowego programu Polsatu News „Polska wybiera” oglądało średnio 86 tys. widzów. Audycja Bogdana Rymanowskiego daje stacji trzecie miejsce w rynku oglądalności wśród stacji newsowych.

Nowy program „Polska wybiera” emitowany jest w Polsat News w soboty o godz. 10.00, począwszy od 6 kwietnia br. Jego średnia oglądalność do 27 kwietnia 2019 roku wyniosła 86 tys. osób, co przełożyło się na 1,35 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,88 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,14 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory najwięcej widzów program śledziło 13 kwietnia br. Zgromadził on 122 tys. osób.

Kanał Polsat News w czasie nadawania magazynu prowadzonego przez Bogdana Rymanowskiego zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród kanałów informacyjnych. Liderujący TVN24 ma w tym paśmie 5,21 proc. udziału, a drugie TVP Info - 2,59 proc.

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat News zajmuje miejsce trzecie.

„Polska wybiera” to realizowany na żywo program, który Polsat News wprowadził do ramówki ze względu na trwający ciąg wyborczy: w maju odbędą się wybory do Parlamentu Europejskiego, jesienią - wybory parlamentarne, a w 2020 roku Polacy wybiorą prezydenta.

Co tydzień w studiu Polsat News pojawią się politycy ze wszystkich ugrupowań i komitetów wystawiających kandydatów w wyborach. Goście Bogdana Rymanowskiego dyskutują m.in. o sytuacji społeczno-politycznej w Polsce i Europie oraz o propozycjach programowych.

Tytuł nowego programu Rymanowskiego „Polska wybiera” jest taki sam jak nazwa pasma wyborczego, które w dniu wyborów transmitują wspólnie Polsat News, Polsat News 2 i Telewizji Polsat. Prowadzi je Dorota Gawryluk, a podczas ostatnich wyborów samorządowych dołączył do niej Bogdan Rymanowski.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w marcu br. udział Polsat News w rynku telewizyjnym wyniósł 0,92 proc.

Autor: Michał Kurdupski

KOMENTARZE (5) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas