Pierwsze trzy wydania nowego cotygodniowego programu Polsatu News „Polska wybiera” oglądało średnio 86 tys. widzów. Audycja Bogdana Rymanowskiego daje stacji trzecie miejsce w rynku oglądalności wśród stacji newsowych.
Nowy program „Polska wybiera” emitowany jest w Polsat News w soboty o godz. 10.00, począwszy od 6 kwietnia br. Jego średnia oglądalność do 27 kwietnia 2019 roku wyniosła 86 tys. osób, co przełożyło się na 1,35 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,88 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,14 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Telewizja
|
TVN24 zwiększa przewagę nad TVP Info i Polsat News o poranku, wszystkie stacje ze spadkiem wpływów
|
Do tej pory najwięcej widzów program śledziło 13 kwietnia br. Zgromadził on 122 tys. osób.
Kanał Polsat News w czasie nadawania magazynu prowadzonego przez Bogdana Rymanowskiego zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród kanałów informacyjnych. Liderujący TVN24 ma w tym paśmie 5,21 proc. udziału, a drugie TVP Info - 2,59 proc.
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat News zajmuje miejsce trzecie.
Co tydzień w studiu Polsat News pojawią się politycy ze wszystkich ugrupowań i komitetów wystawiających kandydatów w wyborach. Goście Bogdana Rymanowskiego dyskutują m.in. o sytuacji społeczno-politycznej w Polsce i Europie oraz o propozycjach programowych.
Tytuł nowego programu Rymanowskiego „Polska wybiera” jest taki sam jak nazwa pasma wyborczego, które w dniu wyborów transmitują wspólnie Polsat News, Polsat News 2 i Telewizji Polsat. Prowadzi je Dorota Gawryluk, a podczas ostatnich wyborów samorządowych dołączył do niej Bogdan Rymanowski.
Telewizja
|
Bogdan Rymanowski rozpoczyna pracę w Telewizji Polsat. „Nadawca współpracę proponował mi już od wielu lat”
|