Reklama2004-10-28
0

Polska znowu górą!

Eskadra BTL po raz drugi zwyciężyła w światowym konkursie "The Globes Awards"

Do Konkursu "The Globes Awards 2004" zgłoszonych zostało 333 projektów z całego świata. Wcześniej każdy z nich zwyciężył w ogólnokrajowym konkursie w swojej (jednej z 24) Ojczyźnie. W finale Eskadra BTL zwyciężyła z agencjami z USA, Brazylii i Meksyku.

Eskadra BTL jest jedynym polskim i - od wczoraj - dwukrotnym już laureatem tego światowego konkursu marketingowego. W 2003 roku zwyciężyła w kategorii "Best Event Marketing Campaign" z projektem "Żywieckie Muzeum Humoru".

Wygrana 2004 w kategorii "Best Small Budget Campaign" z kampanią "MMS w porzo yes!" potwierdza pozycję Eskadry BTL jako jedynego reprezentanta Polski na światowym rynku marketingowym.

Statuetkę dla Eskadry BTL odebrali - Sebastian Oprządek, Dyrektor Działu Obsługi Klienta wraz z przedstawicielami Klienta - Tomaszem Saciłowskim i Piotrem Kubiakiem z PTK Centertel.

Kampania "MMS w porzo yes!" promowała wprowadzenie do sieci IDEA nowej usługi, za pomocą niezwykle kreatywnej i TANIEJ kampanii direct mail, wykorzystującej fikcyjne postaci Klientów, listy - fortele i nowatorskie sposoby edukowania sieci sprzedaży.

Dwie statuetki zdobyła także izraelska agencja PROMARKET - Eskadra BTL niedawno podjęła decyzję o fuzji z tym partnerem, wielokrotnym laureatem również poprzednich edycji "The Globes Awards".

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas