Internet2015-08-03
12

Polski Business Insider będzie częścią grupy Gazeta.pl

Polska wersja amerykańskiego serwisu biznesowo-technologicznego Business Insider będzie częścią grupy Gazeta.pl (Agora). Internetowy projekt wystartuje pod koniec 2015 roku

W polskiej wersji Business Insider dominować będą materiały przygotowywane przez stworzoną specjalnie lokalną redakcję, a obok nich publikowane będą autorskie treści pisane przez amerykański zespół serwisu. Polscy czytelnicy poznają m.in. teksty Henry'ego Blodgeta, byłego analityka z Wall Street i redaktora naczelnego amerykańskiej Business Insidera. Najciekawsze treści z polskiego Business Insider będą prezentowane również na stronie głównej portalu Gazeta.pl, dzięki czemu dotrze do nich szeroka grupa czytelników.

- To dla nas ciekawe wyzwanie. Szukaliśmy atrakcyjnego formatu serwisu biznesowego i Business Insider pasuje idealnie. To jeden z najszybciej rozwijających się projektów z obszaru nowych mediów w światowym internecie. Dla Agory i portalu Gazeta.pl to ważny krok w kierunku wzmocnienia portfela serwisów biznesowych - mówi Paweł Wujec, dyrektor segmentu Internet w Agorze.

Paweł Stremski, dyrektor programowy i wydawniczy Gazeta.pl, podkreśla, że Business Insider to świetne treści biznesowo-lifestyle'owe, a fundamentem działania tej marki jest mocna obecność w sieciach społecznościowych. - Jesteśmy przekonani, że w polskim internecie jest miejsce na nowoczesny, mocno socialowy serwis o szeroko pojętym biznesie - dodaje.

Polski serwis będzie ósmą wersją językową Business Insider. - Polska to ciekawy i dynamiczny rynek medialny - wyjaśnia Julie Hansen, prezes i dyrektor zarządzająca Business Insider.

Business Insider to jeden z najbardziej znanych serwisów o tematyce biznesowo-technologicznej na świecie. Jego amerykańska edycja została założona w 2007 roku przez Henry’ego Blodgeta, byłego analityka z Wall Street oraz Dwight’a Merrimana i Kevin’a Ryana, szefów DoubleClick. Business Insider to gospodarz konferencji branżowych (m.in. Ignition) oraz właściciel usługi BI Intelligence.

Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że w maju br. serwisy Grupy Gazeta.pl odwiedziło 12,57 mln realnych użytkowników (więcej na ten temat).

Autor:PP

KOMENTARZE(12)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas