Badania2014-10-14
0

Polski rynek artykułów sportowych wzrośnie w tym roku o 5,2 proc.

Rynek artykułów sportowych w Polsce systematycznie rośnie. Dzieje się tak przede wszystkim dzięki modzie na aktywne spędzanie wolnego czasu i prowadzenie zdrowego trybu życia - wynika z raportu PMR.

Według szacunków PMR, polski rynek artykułów sportowych wzrośnie o 5,2 proc. w 2014 r., do czego przyczyni się efekt niskiej bazy z 2013 r., a także zwiększona sprzedaż artykułów biegowych oraz rowerów, dla których bieżący rok może być rekordowy pod względem sprzedaży.

W kolejnych latach dynamika powinna utrzymywać się na poziomie 4-5 proc.

Sprzedaż najszybciej rośnie w internecie. Od stycznia do lipca 2014 r. Allegro zanotowało 17 proc. wzrost łącznej sprzedaży kategorii Sport i Turystyka oraz Obuwie Sportowe. Drugim najszybciej rosnącym kanałem sprzedaży są markety sportowe z liderem rynku, firmą Decathlon.

Autor:km

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas