Z początkiem czerwca ruszyła wizerunkowa kampania wrocławskiego oddziału Polskiego Związku Firm Deweloperskich. Akcja pod hasłem „7 zasad dobrego mieszkania” promuje reguły, którymi powinni kierować się odpowiedzialni deweloperzy.
- Tymi 7 zasadami kierujemy się przy realizacji nowych projektów. Firmy zrzeszone w Polskim Związku Firm Deweloperskich wyróżniają się wieloletnim doświadczeniem, stabilną pozycją na rynku oraz głęboką wiedzą, dlatego wyznaczone przez nas zasady pomogą dokonać właściwego wyboru mieszkania - przekonuje Dorota Jarodzka-Śródka, prezes wrocławskiego oddziału PZFD.
Rysunki do kampanii zostały wykonane przez wrocławskich artystów: Błażeja Liszewskiego, Tomasza Sysłę (tfurca), Dominika Różalskiego oraz Midweeka.
Kampania obejmuje stronę internetową Budujemy.wroclaw.pl (z szerszą prezentacją wszystkich zasad i opisem projektów zrealizowanych przez firmy zrzeszone w PZFD), inne aktywności w internecie (m.in. na Facebooku), prasę, outdoor oraz materiały w biurach sprzedaży firm członkowskich. Akcja potrwa do końca czerwca.
Członkami wrocławskiego oddziału Polskiego Związku Firm Deweloperskich i uczestnikami są firmy Archicom, Blockpol, mLocum, PBO Dach Bud, Dom.developer, Dom Development, Profit Development, Inkom, Osiedle Malownicze, Partner Capital Group, Salwirak, Temar Deweloper i Vantage Development.