Badania2010-02-17
9

Polskie firmy są najbardziej zadowolone z Plusa, a najwięcej płacą w Orange

Wśród głównych sieci komórkowych w Polsce największe zadowolenie daje swoim klientom biznesowym Plus – wynika z badania PBS DGA. Natomiast firmy korzystające z usług Orange płacą przeciętnie najwyższe rachunki.

4,13 – na tyle w skali od 1 do 5 określają średnio swoje zadowolenie z usług Plusa polscy klienci biznesowi tej sieci. Natomiast wśród poszczególnych elementów oferty Plusa najlepiej zostały ocenione atrakcyjność proponowanych telefonów (4,09) oraz dostępność obsługi i linii informacyjnych (4,04), a najgorzej – atrakcyjność promocji i rabatów (3,76) oraz cen (4,81).

Natomiast polskie firmy korzystające Orange oceniają swoje ogólne zadowolenie z usług tej sieci na 4. Zdecydowanie najlepiej w opinii klientów biznesowych wypada dostępność obsługi i linii informacyjnych (4,11), natomiast najgorzej – atrakcyjność promocji i rabatów (3,68), jakość innych usług (3,71) oraz atrakcyjność cenowa (3,73).

Z kolei polscy klienci biznesowi Ery określają swoje zadowolenie z jej usług na 3,95. Najlepiej oceniane są atrakcyjność dostępnych telefonów (4,09) oraz dostępność obsługi i linii informacyjnych (4,01), a najgorzej – atrakcyjność cen (3,46) oraz promocji i rabatów (4,53).

Natomiast najwyższy miesięczny rachunek – w wysokości 392 zł – reguluje przeciętnie firma korzystająca z usług Orange. Klient biznesowy Plusa płaci średnio 339 zł miesięcznie, a klient Ery – 323 zł.

Badanie korzystania przez polskie firmy z telefonii komórkowej zrealizował instytut PBS DGA na zlecenie UKE od 7 do 11 grudnia ubiegłego roku. Bezpośrednie wywiady kwestionariuszowe przeprowadzono z 350 osobami odpowiadającymi za zakup i użytkowanie usług telekomunikacyjnych z losowo wybranej, reprezentatywnej grupy firm wyposażonych w telefony komórkowe.

Autor:tw

Więcej informacji:PBS DGA, PBS, Plus, Orange, Era, Play, UKE

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas