Reklama2010-04-16
0

Polskie mięso będzie promowane w USA i Azji

Agencje Polymus i Partner of Promotion wygrały przetarg na przygotowanie i realizację kampanii promującej polskie mięso w USA i wybranych krajach Azji. Akcja jest zaplanowana na 2011 i 2012 rok.

Kampania promująca polską wołowinę, wieprzowinę i oparte na nich przetwory spożywcze w USA, Wietnamie i Korei Południowej będzie prowadzona w latach 2011-2012 pod hasłem ,,Tradycja, jakość i europejski smak”.

Za przygotowanie i wdrożenie tej akcji – o budżecie wynoszącym 12 mln zł – będą odpowiadać agencja reklamowa Polymus i agencja public relations Partner of Promotion.

Konsorcjum złożone z tych firm wygrało przetarg ogłoszony przez Unię Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego.
 

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas