Radio2023-02-21
29

Polskie Radio i Poczta Polska będą wspólnie edukować i promować

Prezes Polskiego Radia Agnieszka Kamińska oraz prezes Krzysztof Falkowski i wiceprezes Wiesław Włodek z Polskiego Radia, fot. materiały prasowePrezes Polskiego Radia Agnieszka Kamińska oraz prezes Krzysztof Falkowski i wiceprezes Wiesław Włodek z Polskiego Radia, fot. materiały prasowe

W ramach ogłoszonej właśnie współpracy Polskie Radio i Poczta Polska zamierzają promować polskie dziedzictwo kulturowe.

W komunikacie zapowiedziano, że Polskie Radio i Poczta Polska będą współpracować zwłaszcza przy działaniach promocyjnych i edukacyjnych oraz organizacji wspólnych wydarzeń specjalnych.

Poczta Polska w ramach misji publicznej realizuje głównie projekty filatelistyczne, przypomina na znaczkach m.in. najważniejsze wydarzenia z historii naszego kraju, a także zasługi i ociągnięcia wybitnych Polaków. Z kolei Polskie Radio na swoich antenach emituje wiele audycji dotyczących kultury, nauki i oświaty.

Porozumienie zawarto do końca br., z możliwością przedłużenia. W komunikacie podkreślono, że „to jednocześnie wyraz wzajemnego szacunku i podziwu dla dorobku i bogatej historii obu stron”.

Dla Poczty Polskiej to część realizacji jednego z celów strategii na lata 2021–2023 określonego jako Poczta Partnerska. Operator podpisał porozumienia m.in. z MON, MSZ, Agencją Rezerw Materiałowych, Akademią Marynarki Wojennej, ZUS, Lasami Państwowymi czy AMW Rewita.

Polskie Radio w 2021 roku zanotowało wzrost przychodów o 2,4 proc. do 354,31 mln zł i spadek wyniku netto z 16,12 mln zł zysku do 19,91 mln zł straty. Na koniec 2021 roku zatrudniało na etacie 1 320 osób.

W br. nadawca dostanie z budżetu państwa 187 mln zł jako rekompensatę abonamentową.

Autor:tw

Więcej informacji:Polskie Radio, Poczta Polska

KOMENTARZE(29)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas