Radio2021-05-13
24

Polskie Radio rusza z nowym cyklem podcastów „Zostań żołnierzem”

Na platformie podcasty.polskieradio.pl rusza nowy cykl rozmów „Zostań żołnierzem”. Jego autorka, Agnieszka Drążkiewicz to dziennikarka Polskiego Radia z redakcji Informacyjnej Agencji Radiowej. Będzie rozmawiała z dowódcami, pilotami czy strzelcami.

 

W nowym cyklu dziennikarce o swoich doświadczeniach opowiedzą: dowódcy czołgów, piloci, strzelcy czy muzycy orkiestry wojskowej. Na co dzień zajmują się oni szeroko rozumianą tematyką wojskową. Odbiorcy będą mogli dowiedzieć się m.in., jak zostać żołnierzem polskiego wojska.

– Chciałabym, żeby podcasty trafiły do młodych osób, które może już myślały albo właśnie myślą o tym, co chciałyby robić w najbliższej przyszłości, jaki zawód wykonywać. Myślę, że z pomocą przyjdą im właśnie moi rozmówcy - bohaterowie podcastów. Opowiedzą bowiem, co oznacza służba na danym stanowisku  w armii, jakie wiążą się z danym zawodem wojskowym wyzwania i oczekiwania, no i jak można rozwijać swoje pasje, zakładając mundur polskiego wojska – komentuje Agnieszka Drążkiewicz, autorka podcastu.

Cykl realizowany we współpracy z MON

Każdy odcinek będzie opowieścią o innym stanowisku w armii. Swoją drogę do wojska przedstawią m.in. dowódca czołgu Leopard 2PL, pilotka myśliwców MIG-29, muzyk z wojskowej orkiestry, szef sekcji strzelców wyborowych oraz żołnierz z Pułku Reprezentacyjnego.

Cykl podcastów „Zostań żołnierzem” jest realizowany we współpracy z Ministerstwem Obrony Narodowej oraz z Biurem ds. Programu „Zostań Żołnierzem Rzeczypospolitej”. Nowe odcinki będą pojawiały się w każdą środę. Podcasty dostępne na podcasty.polskieradio.pl.

Polskie Radio posiada pięć ogólnopolskich anten: Jedynkę, Dwójkę, Trójkę, Polskie Radio 24 oraz Polskie Radio dla Zagranicy, a przez internet, aplikacje i w systemie DAB+ nadaje: Czwórkę, Polskie Radio Dzieciom, Polskie Radio Chopin i Polskie Radio Kierowców.

W ub.r. Polskie Radio osiągnęło wzrost przychodów o 9,45 proc. do 346,99 mln zł. Wpływy marketingowe skurczyły się o 33 proc., za to środki z abonamentu rtv i rekompensaty wzrosły o 27 proc., stanowiąc już 80,5 proc. budżetu nadawcy. Natomiast koszty zwiększyły się o 0,4 proc. do 326,6 mln zł.

Autor:NB

KOMENTARZE(24)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas